Reklamace
Pokud procházíte tuto stránku, máte zřejmě s produktem zakoupeným v našem obchodě nějaký problém. Mrzí nás to. Zákon udává 2 letou reklamační lhůtu. Samozřejmě i u nás můžete závady, které vznikli bez vašeho zavinění reklamovat.
JAK POSTUPOVAT
1. Zboží vložte do obálky nebo balíčku tak, aby se přepravou k nám nepoškodilo. Nezapomeňte připojit kopii faktury.
2. Dále přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který vám byl zaslán v emailu potvrzujícím objednávku. Najít jej můžete také zde.
3. Balík zašlete na adresu: Veronika Bečvářová, Hradec E216, 33211 Hradec
Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.
V případě jakýchkoliv otázek ohledně reklamace nás kontaktujte.